søndag den 15. august 2010

Bjarke har været herhjemme siden torsdag, og det har værert super skønt. Vi har set en masse film, været lidt i byen, slappet af, snakket og hygget ♥
Han starter i skole i morgen, og jeg starter på næste mandag, så det er langsomt begyndt at blive hverdag igen~

Jeg ville gerne poste billeder af flot tøj, og generelt ting, jeg ønskede mig, men jeg er pinligt fattig lige nu og 14 dage frem, så holder mig fra at kigge rundt ;u; .. Det har egentlig også gået okay, men jeg savner at shoppe igennem. Så meget, at man næsten skammer sig bagefter .... der er også en del ting, som jeg skal have det sekund pengene går ind på min konto :]


Der er også lige blevet hoved-rengjort herhjemme, så der et til at holde ud. : D det er kun mit værelse, jeg nu skal have styr på i denne uge ü ... damn.
Ellers er alt andet klar til skolen! Det betyder jo meget hvordan man kommer med fra starten af, så vil gøre alt for at få en god indgangsvinkel.


2 kommentarer:

  1. Aww, håber du får råd til alt det, du gerne vil have <3 Og det er så rart, når alt er rent og ryddet! Man får så meget stress af rod ><
    ps. aww pandaerne <3 nuttet

    SvarSlet
  2. GOD SKOLE START SIGNØØØH!

    SvarSlet