torsdag den 24. juni 2010

Eurovision, bedre sent end aldrig!

EUROVISON 2010
Ja, jeg ved godt, at jeg er bagud... d'aah. .
Men jeg har først set det i dag.. ;-; Jeg plejer ellers godt at kunne lide at se det !
Hold da op, hvor er der mange lorte-uoriginale sange, så gider kun lige hive fat i et par stykker, der fortjener lidt opmærksomhed. God eller dårlig opmærksomhed, det er jo så liiige dét..

S E R B I E N


hahahahahahahhahaahah. jeg har et love/hate-forhold til den
Forsangeren's tøj er ikke helt dårligt. + hans ansigt er så kønt. Hans hår er dog ret tyndt ... O_O
Den er bare så dårlig, den sang!!!.. virker lidt som en dårlig joke.. men thumbs up for trying. Derfor alligevel kan jeg ikke lade være med at elske deres selvtillid og entusiasme.
Hvor ligger Serbien overhovedet @______@?!

T Y R K I E T


Indledningen og rytmen er nice! ikke rigtig hans vokal.
.. Og så vidste jeg ikke, at der fandtes så seje mennesker i tyrkiet (udover forsangeren), haha.
- btw, der skal vi måske hen på studietur - Istanbul. Kunne være virkelig nice. (: der er kun 1 fra min klasse, som ikke gider med, sådan for alvor, fordi han er lidt af en racist til tider. Og så er der én, der bare ikke gider, fordi klassen ikke er sej nok til ham. jaja, fred være med det.

back on track.

M O L D A V I E N ?


LOL! jeg kan godt lide, at den bare har fået alt hvad den kan trække!
Ham med trompeten og ham med violinen ♥ At leve sig ind i musikken evt? XD


T Y S K L A N D


Lena fotjente virkelig at vinde. Hun er så oprigtig, hun synger pisse godt, og sangen er catchy og sød :D OG FEDT AT HUN IKKE HAR GRIM TYSK ACCENT.
der er sikkert også en masse mænd, der er faldet for hendes charme :'b
Jeg har hørt den sang i radioen en del gange efterhånden, og der vidste jeg slet ikke, at det var vinderen af eurovision songcontest.. Der troede jeg at det var hende der... Amy Daimond med at comeback. hahaha.

Vores egen, Danmark's egen optræden var godt nok kedelig og ubetydelig... nøh.

Havde I nogle favoritter? (:

2 kommentarer:

  1. må indrømme jeg ikke så det xb. den fra tyskland er altså underlig men stadig ok ^^

    SvarSlet
  2. jeg elsker Tysklands sang, men nu er den jo også skrevet af en dansk jyde ;)
    så det er klart!

    SvarSlet