søndag den 13. juni 2010

Break!

Jeg bliver lidt nødt til at tage en pause fra min billedkunst-læsning x_x.. vil bare så gerne have en god karakter, man TwT.. men middelalder-kirker er bare ikke min kop te.

I går og forgårs har jeg været i Blockbuster 2 gange, og lånt 10 film i det hele! Jeg har fået set ca. halvdelen.


Departures
Aw den er så sød... skal ses.


The Box
Normalt forstår jeg film, og den er også fin nok indtil midt inde i det hele, hvor alt bare går helt galt, efter min mening ¤_¤ løse ender, ubegrundede ting. Måske er det bare mig.
ps. fuck cameron diaz er begyndt at se gammel ud..


The Ugly Truth
hahahahaha. den er sjov ♥

(Mystisk forside med 2 mænd)
Daybreakers

Federe end jeg havde forventet! Jeg er pænt træt af de fleste vampyrfilm (Twilight, Buffy, Blade, Interview with the vampire blablabla), misforstå mig ikke, de er gode nok, jeg er bare TRÆT af dem.
Så Daybreakers, den er anderledes på den måde, at det ikke kun er et par onde vampyrer og åh nej, og de skal dræbes, de er så onde, og lidt stakkels dem og alligevel ikke, de lever forevigt som djævle, men de er onde, og stakkels dem faktisk, og dog, de bliver aldrig accepteret.......
I Daybreakers er hele samfundet (udover 2% jagtede mennesker) vampyrer, så er der ikke så meget dér.
Det eneste der er lidt wtf er, når de er meget sultne, så troede jeg kun, at vampyrere stak tænderne ind i halsen på en person.. ikke rev armene af og massakrede deres offer til ukendelighed. men okay, sådan er der så meget.

Jeg mangler stadig at få set Dread, Jeg har elsket dig så længe, Nine, American Virgin og The Road :]
Sherlock Holmes har jeg set ~

I morgen skal jeg på arbejde
tirsdag skal jeg til eksamen og får svar på, om jeg har fået jobbet i H&M (jeg vil ikke være pessimistisk, men det lyder for godt til at være sandt, så tvivler)
onsdag har jeg officielt første dag i sommerferien! indtil d. 23. august. nomnom!
Fredag skal jeg til grillfest med klassen.
Lørdag er der 18års maskeparty hos Silluh ^______^!


BTW

Bye!

1 kommentar:

  1. haha shit en masse film du får set lige nu Signøh :D

    Jeg vil selv rigtig gerne se Nine :'(
    det er fandme også for dårligt at jeg, stor musical elsker, aldrig har set Nine !!!

    held og lykke med eksamen og job og alle de andre ting der sker lige nu :D

    SvarSlet