torsdag den 27. maj 2010

hummingbird

Okay, der er sket en hel del i mit liv på det sidste ^^; !!

1.
Jeg har læseferie, og skal kun til 2 eksamner. ♥
Naturfag d. 10/06 og Billedkunst d. 15/06 *læselæselæse* @___@!!
2.
Jeg BESTOD min køreprøve i tirsdags! Trods det lange forløb og en eeeeenorm nervøsitet .. D:
I den forbindelse har jeg også fået mig en bil n___n jaaaa! det er virkelig det hele værd. Den ser nogenlunde sådan her ud:

Den er en udemærket begynderbil.
3.
Jeg skal have sat extensions i i næste måned. Flettemetoden, 60 cm mørkebrunt. yumyum. Can't wait.

4.
Sommerferien er liiige på trapperne, og hvis I holder noget eller vil et eller andet, så skriv til mig, jeg er frisk :'D jaaaa!!

3 kommentarer:

  1. Jeg håber dine eksaminer kommer til at gå rigtig godt :D

    Og din bil er bare seeeeeeej man. Jeg vil ud og cruise med dig.

    SvarSlet
  2. Hvor lækkert med bil! Din heldige pige! Og iih jeg vil også have ekstentions..
    Sig til, hvis du har brug for hjælp med billedkunst, haha. Har det på B niveau - og skal ikke op, så har 5 mapper fyldt med noter, som jeg egentlig bare skal smide ud..

    SvarSlet
  3. ej stort tillykke :D
    og nice bil!
    vi skal da ud og køre Signøh!!!

    (kom til meetup i august)

    SvarSlet