fredag den 24. juni 2011

Done!

Så kom jeg endelig igennem eksamnerne! Jeg havde dog den sidste her d. 18/06, men skulle lige sunde mig inden jeg skrev det.. DET HAR VIRKELIG VÆRET HÅRDT. )): I overmorgen har jeg ferie! ♥ i 2 uger. Arbejde i 1 uge, og så ferie i 2 til! Det er for lækkert.

Jeg ville gerne vise jer mit nye hår, mit nye tøj eller noget nice visual stuff, men jeg har jo købt ny bil, så er broke de næste mange måneder, og har intet fedt at vise, haha.


- Arbejde 10 timer i morgen, så burde sove.. Men jeg er allerede i ferie-mode; det er lidt skidt. Meh.. Kan ikke lige overskue at rende hele dagen i en varm tøjbutik. De spot, der er i loftet gør det mega varmt og de kunderne, der render op og ned ad en gør det ikke meget bedre :'b

Nogen der skal til Sommercon? Overvejer at tage med [: Vil virkelig gerne lave nogle hyggelige ting til sommer.
Nå, kan I sove godt!

1 kommentar:

  1. du må gerne poste billeder af dit gamle hår eller gamle outfits haha :D
    du er så sød og pæn at kigge på!
    så det forventer jeg at du har med i dit næste indlæg!!!
    held og lykke med eksamen!!!

    SvarSlet