mandag den 1. november 2010

Not social at all.

Tager lige et break fra dansk projekt og engelsk stil
JEG ER SÅ SKOLETRÆT. FUCK MAN. FUCK. JEG GLÆDER MIG TIL AT BLIVE FÆRDIG!! Der er bare mega lang tid til sommer, synes jeg, lige nu. Men ligepludselig, så er det der, og så damn, eksamner; så er det ligepludselig gået for hurtigt @______@;; Og jeg tror slet ikke at jeg kan komme ud med de sammen karakterer som i år. Men jeg håber da på det bedste.

Jeg er også ret træt af at være anti-social, jeg ved bare ikke hvordan jeg sådan skal komme ind i kontakt med folk igen - uden at det er sådan: "Ja lad os finde ud af noget, ja!", og så sker der bare ingenting. Men det er jo kun min egen skyld, og jeg gider ikke whine, jeg kunne bare være kommet til Halloween-eventsne i weekenden; det lød som om folk har haft det mega sjovt. Det er bare svært, når man ikke har set NOGEN, whatsoever, længe, og så ligepludselig møde op alene og prøve lykken og håbe på at folk stadig gider snakke med én. Men wtf, igen, jeg har selv bare holdt mig herhjemme, og jeg er rigtig dårlig til at skrive ud af ingenting "Hey hvad så, hvordan har du det?". Det kommer nok igen, en dag.


I går var jeg med min storebror ude og se ham få lavet en tattoverering, og det har bare givet mig endnu mere lyst til at få lavet en. Min første skal uden tvivl være en fugletattovering, men jeg skal tænke og tegne først, før jeg får lavet en, for den vil jo være der resten af ens liv. Men disse er meget inspirerende:

















Det mest nederen er bare at kopiere én - det ville jeg aldrig få mig selv til. Den skal være personlig, ellers kan det være lige meget ~

2 kommentarer:

  1. Sig til hvis du vil party eller chille :D Jeg er i hvert fald on!

    Holder nok fødselsdagsfest d. 11 december, der bliver du i hvert fald inivteret, så kom der ^-^

    ..... og jeg vil også tatoveres!

    SvarSlet
  2. Årh, kloge Signe - klø på, you can do it D: Til sommer er det overstået, hvilket jo er lige om lidt!

    Jeg savner dig :c

    Ps du skal have en lille, fed fugl tatoveret!

    SvarSlet