fredag den 12. november 2010

Haha, jeg kan godt lide, at jeg har fået færre læsere end jeg havde for 1 uge siden xD

Det er fredag aften, jeg var ved at tage til fest, men jeg har været lidt dårlig de sidste dage, så endte med at blive hjemme ~ Eller næsten, var hjemme hos min mor o hendes mand og spise + se Vild med dans, whoa!
Ville ellers vildt gerne i byen, men vil også nyde det o.o'...

Jpopcon er i denne weekend, og det er første gang jeg ikke er i nærheden af conventionen i adskillige år. Det har været en kæmpe del af mig, jeg har så mange gode minder derfra, og dem må man jo bare værdsætte og se fremad :'D
Blandt andet har jeg mødt mange dejlige mennesker, stiftet nye bekendtskaber, plejet gamle, oplevet en helt anden side af mig selv og ja, det har bare været super super fedt. Det er noget jeg har gjort sammen med nogle mennesker, som virkelig har betydet meget for mig. Åh nostalgi længe leve.
Jeg håber I hvert fald at folk hygger sig til den i år - og at de kan fortælle en hel masse gode historier derfra :]

- Jeg ville ønske, at jeg skulle til White Sensation i morgen!
- Jeg ville ønske, at jeg havde en ps3 og en fladskærm.

2 kommentarer:

  1. I love free con!! : D

    hahahaha :D

    SvarSlet
  2. jeg er heller ikke til j-pop :)
    jeg synes ikke det er det samme længere og ja, det har bare ingen interesse længere.

    SvarSlet