fredag den 22. oktober 2010

WB!

Jeg burde virkelig sove nu, men jeg føler bare at ferien snart ender, og derfor vil jeg bruge det sidste af tiden.. fornuftigt... ahem.
Men ja, længe siden. Jeg er ikke ikke så god til at opdatere atm ~ ü


I går, hvor jeg havde skrevet forkert i min kalender og kom på arbejde, selvom jeg havde fri, der brugte jeg så dagen på at rykke rundt på værelse - det gør jeg sådan cirka en gang om måneden indtil jeg har fundet ud af LØSNINGEN. Denne tror jeg faktisk at det forbliver på denne måde. Cirka. A few adjustments here and there, outgrades etc. Men min pointe var i hvert fald at det er blevet hyggeligere og jeg har fået meget inspiration til hvordan det ellers skal se ud (: !!


I like the idea ^^~

Mine negler går i stykker og knækker konstant og det er pisse irriterende -_____- Jeg elsker lange negle i flotte farver, jeg elsker dyr neglelak og at hygge mig at lægge det på inden jeg går i seng. Men nej. ._. ..

3 kommentarer:

  1. Nederen at komme når man har fri! Din stakkel. Godt at høre at du fik noget ud af dagen alligevel! Kan godt også godt lide idéen på billedet~ Og jeg har præcis det samme negle problem pt ._. tror det er fordi vejret er ved at blive koldt og tørt.. mine flosser til højre og venstre.. T-T har måske to lange negle i alt. Looks like shit altså.

    SvarSlet
  2. haha mine negle flækker også hele tiden og mit hår ryger af :(
    jeg tror jeg vil ned i matas (eller google) hvilke vitaminer man skal tage før det stopper!

    super flot værelse egentlig du har fundet dig der.
    Det ser ret fedt ud af der står på væggen hvad man skal hvor haha :D

    SvarSlet
  3. Signe, Signe - kom med nogle billeder af dit værelse - jeg vil se :)
    Håber du har det rigtig godt.

    SvarSlet