tirsdag den 24. august 2010

På igen!

Jeg ville lige skrive en blog inden jeg tog videre på arbejde
Skolen er startet
.. Og det er ligeså hårdt som forventet. Lange skoledage, mange forskellige fag og indtryk (pga. nye fag) - MEN - jeg kan jo godt lide det.
Lige nu har jeg de obligatoriske fag såsom kult(historie b, religion c samfundsfag c), dansk a, engelsk b og idræt c.
DERUDOVER har jeg en røvfuld valgfag.
Psykologi c, matematik b, samfundsfag b, tysk b, kinesisk b.
Jeg har fået det til det beskedne antal af 11 eksamner til sommer. Lol, det skal nok blive spændende. (Y)
Ej jeg kan faktisk rigtig godt lide psykologi. Og jeg glæder mig også til at starte kinesisk d. 29. september.

Der sker en hel masse i den kommende weekend, og jeg ville ønske, at jeg kunne være med til det hele.. men det kan jeg desværre ikke ;U; ..


2 kommentarer:

  1. Jeg håber ikke du får stress. Det er godt nok mange fag at skulle op i. Men hvis nogen kan klare det, så ER det da dig :D

    SvarSlet
  2. ej nice med kinesisk! vil jeg også gerne lære :D

    psykologi er bare mega spændende! det må du fortælle noget om når du har haft faget i noget tid :)

    SvarSlet