mandag den 31. maj 2010

Livets små glæder

Jeg har bare haft Bjarke her hele weekenden, hvilket har været enormt hyggeligt ^0^! Det er så kedeligt og utrygt at sove alene, så det har været skønt, at have en at putte med hver nat (og morgen) . Jeg elsker at blive liggende i sengen om morgen under dynen og bare halvsove, spise lidt og blive ae'et n.n.
- Og hvis jeg ikke allerede har sagt det, så er min nye seng ufattelig skøn at sove i ü!

Klokken er lidt over 12, d. 1 i måneden; nu er der gået penge ind på konto'en. (: Yuuuh!

Jeg har fået tv-reolsystem og nyt sofabord op i dag ~ ! og min far's arbejder skal lave mine sorte marmor-vindueskarme i denne uge =D

Vi har også overtaget Twix, vores storbrors kat, og nu er så søøød ^-^ Glæder mig til hun falder til, så man kan tage nogle billeder af hende, for hun er så smuk



Jeg bliver nødt til at få læst noget naturfag nu, så godnat *0*. Håber I har haft en god weekend ^__~

2 kommentarer:

  1. Kender godt det, med at det er svært at tage billeder af katte haha XD "sid stille ffs"

    Det lyder som en super hyggelig weekend <3 mm sove længe

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det hyggeligt <3

    Jeg vil også have en kat :( Lucky!

    SvarSlet