tirsdag den 30. marts 2010

I'm not moving!

Heeejsa
Velkommen til.
Ja, det er lidt længe siden, men jeg er en travl pige; der har været lidt tempo på den sidste tid... I hvert fald nok til ikke at kunne være så aktiv herinde. (.__. ;;)
Påskeferien begyndte for alvor for mig søndag morgen, da jeg skulle arbejde fredag og lørdag nat, og kunne derfor ikke gøre LIGE hvad jeg lystede. Bjarke var her det meste af tiden, fordi han skulle afsted til Rom søndag, og jeg ville derfor se ham så meget, så muligt inden :s ♥ Nu er han så afsted og jeg savner ham gevaldigt.
Da jeg vågnede på den søndag var min telefon gået i stykker... Jeg ved ikke hvordan den havde båret sig ad, men den var ude af funktion, selvom den faktisk bare havde ligget ved siden af mig hele natten fuldt opladt. What a joke. Den gad i hvert fald ikke tænde (hvilket den stadig ikke gider), og ligger all dead på en reol. Den skulle have vækket mig kl. 12, men guess what, it didn't, jeg vågnede i stedet halv 3, og min bus ud til Ida var gået.. Så jeg måtte få fat i en, som kunne være mit mellemled, som blev X :b Så fik jeg indirekte fat på Ida, aftalt at jeg bare kom senere. Sikke en kedelig togtur uden mobil/kontakt/musik, er du gal. Måtte beskue markerne og de normale, udramatiske passagere i bussen.
De gjorde intet sjovt.
Da jeg så endelig kom frem købte vi Ben&Jerry's, cookie dough+strawberry cheesecake & en fanta exotic, som vi nød til Le fabuleux destin d'Amélie Poulain. Det gav os lyst til at gøre noget ved vores ønske om at tage til Paris, hvilket vi overvejer kraftigt. I sommerferien, en lækker uge i Paris med shopping, caféer, hygge mm. (^◇^)~ . JO TAK.
Bærsmoothie og dansk film ("Okay") om morgenen.
Tak for en hyggelig dag Ida n__n! Rart at få snakket ud og chillet ^^
Efter det kunne jeg ikke lade være med at gå i en lille tøjbutik.. Men som mange af os kender med shopping.. Så tager det ene det andet.. Jeg tjekkede lige hvad de havde i Ishøjcenteret, men blev så inspireret til at tage til Fisketorvet i stedet. Jeg elsker Fisketorvet n__n~~ Fandt mange nice ting, så tager nok derind igen i weekenden, jajajajaja, nomnom (Y)


Bye bye

2 kommentarer:

  1. Hvordan kan mobilen bare... dø? Uden videre? .___.

    SvarSlet
  2. Ah, jeg er også virkelig fristet til at tage til Fisketorvet..eller Fields, har faktisk kun været der like 2 gange, haha.. men fisketorvet er bare hyggeligere..
    Og din stakkel, med mobilen D: wow altså, hvor weird. Håber du får den lavet snart så <3 livet er lidt awful uden..

    SvarSlet